פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שמתי על מכונה חדשה קיבלתי מכונה מקולקלת אבל למי אכפת... נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תלפיות כתובת:
תיאור הבעיה:

שמי מיטל קורנשטיין. נשאתי לפני חצי שנה וכחלק מההכנות החלטנו לקנות מכונת כביסה.

הגענו לירושלים לשכונת תלפיות שם נמצאת חנות עודפים של מוצרי חשמל של קריסטל.

בהתחלה הסתכלנו על התצוגה ולאחר הצעה נחמדה מהמוכר החלטנו להשקיע יותר כסף, ולקנות מכונת כביסה חדשה.

(חשבנו שאם נוסיף כסף אז לא יהיה בעיות.. כנראה שטעינו!)

די במהירות קיבלנו את המכונת כביסה לדירה החדשה, וכמובן חיכנו לטכנאי שיפתח ויתקין אותה.

הטכנאי הגיע ונתן הוראות ומיד אחריו התחלתי להכניס מכונות..

אבל לצערי גילתי שהמכונה לא עושה את עבודתה. היא מפסיקה באצע פעולה ולא ממשיכה.. בקיצור תקלה.

התקשרתי והזמנתי טכנאי.. הטכנאי הבריז, והטענה: "התקשרתי ולא ענית". למרות שהיה מדובר על 4 שעות לפני הזמן שנקבע איתו.

הזמנתי שוב טכנאי שהודיע שהמכונה מקולקלת! ניסתי ליצור קשר עם החנות אבל הדבר ביחיד שידעו לעשות שם זה לנתק עליי את הטלפון.

התקשרתי לשירות לקוחות והמתנתי דקות על גבי דקות ואף אחד לא נתן לי מענה, רק העבירו אותי מזה לזה.. וניתקו!

ניסתי יום אחר להתקשר לחפש עם מי לדבר.. לשווא!כל אחד עם התירוץ שלו: "תשאירי מספר אנחנו נתקשר" אני אדבר עם המנהל ונדבר"

"אפשר לעזור?" ובאותו משפט "אני לא יכול.." בקיצור ניסתי וניסתי.. עד שיום אחד הם התקשרו והחליטו לקבוע טכנאי שיבוא לתקן "שיהיה לבנתיים"

ישבתי וחיכתי בבית, כי בלי תחתונים נקיים אי אפשר לחיות אז חיכתי שהטכנאי יבוא ויציל את המצב.. וחיכתי.. וחיכתי והטכנאי לא בא!!

אני מזכירה פעם שנייה הברזה!!

החלטתי לוותר על הטכנאי ולדרוש מכונה חדשה.. הרי בכל זאת שילמתי סכום מלא למכונה תקינה..

וניסתי ליצור קשר עם השרות לקוחות.. ושוב התירוצים העלובים.. ושוב תשובות מטומטמות..



בקיצור-

חודש אחרי פתיחת המכונה על-ידי טכנאי מטעם החברה, אני יושבת ומחכה ומחכה..

ומבזבזת עוד מאות שקלים על שיחות טלפון ופיספוס ימי עבודה.. ואין עם מי לדבר וזאת עובדה!!



אני רוצה לציין שאנו זוג צעיר והמכונה הזאת עלתה לנו כמו משכורת משותפת ולבנתיים היא משמשת רק כעציץ!

לכולם- אני ממליצה לא להתקרב לקריסטל וחברת אמפא!!
ועוגמת נפש סוג הנזק :
מכונה חדשה ופיצוי על העוול שנגרם פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה