|
|
|
|
|
|
שרות לקוי של אמפא |
נושא התלונה: |
יום רביעי 01 אוקטובר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
מרכז |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לאימי יש מכונת קביסה של קריסטל שהפסיקה לעבוד הזמנו את השרות ואז נאמר לי שרק לאחר 10 ימים הם יוכלו להגיע בשל עומס שנוצר מימי החג כמובן שהטכנאי לא הגיע ונאמר לי שהוא ניסה להתקשר ולא ענו לו דבר שלא היה ולא נברה כי אמא שלי היא סיעודית שנמצאת כל היום בבית יחד עם הפיליפינית שלה.
ואז לאחר שצעקתי אמרו שיגיע אלי טכנאי בשבוע שלאחר מכן אכן היגיע טכנאי שאמר שצריך להחליף חלק ונעלם התקשרתי שוב ושוב שלחו טכנאי שלא הצליח לפתור את התקלה וגם הוא נעלם התקשרתי שוב לחברה והם אמרו שהם יצטרכו לשלוח את המכונה למעבדה דבר שגם לוקח זמן לבנתיים אמא שלי כבר כמעט חודשיים מחוסרת מכונת כביסה. את תלונות הציבור שלהם לא ניתן לתפוס ולדבר עם מנהל או אחראי על המוקדניות והטכנאים זה גם דבר בלתי אפשרי וכך זה נמשך עד היום.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
טיפול מייד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|