פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות בחברת אמפא / קריסטל נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 9 חודשים רכשתי בחברת אמפא שרות למכונת כביסה קריסטל, ל - 5 שנים. כעת נודע לי שהחברה נסגרה. וחברת קריסטל עצמה לקחה את השרות לטיפולה. ולכל מנויי אמפא היא תתן חלפים ללא תמורה, אולם ביקור טכנאי יחוייב ב 120 שח,
שאלתי האם זה חוקי. הרי רכשתי מחברת קריסטל את המוצר וקיבלתי תעודת אחריות מקורית של חברת קריסטל, והיא התחייבה להעניק שרות למוצר גם מעבר לתקופת האחריות (בתשלום כמובן) ולא היה להם ישירות שירות, אלא רק השירות של אמפא. ושם רכשתי שירות ל 5 שנים ושילמתי ע"ז, כיצד כעת הם יכולים להתנער מזה (בקטע של חיוב על ביקור טכנאי)
ובנוסף, מי כמוכם יודע שלפעמים תיקון מכונה מחייב כמה ביקורי טכנאי ולא רק ביקור אחד, (חלקים שחסרים, או אבחנה לקויה של התקלה, וכו') האם על כל ביקור שכזה אצטרך לשלם 120 ש"ח ???
כספי סוג הנזק :
לטיפולכם ! פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה