פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הכחשת מחויבות חברה לשרות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
יש ברשותי 2 מכונות כביסה ששלמתי לשניהם ביטוח 1. מס' לקוח 10052424 שתום הביטוח ב 15.11.09 2. מס' לקוח 10067801 שתוקף הביטוח 13.01.10 אנחנו גרים באופקים ואנו 10 נפשות בבית שבכל יום יש מס' מכונות 2 המכונות התקלקלו הזמנו שירות שהיה אמור להגיע ביום חמישי שעבר עד השעה 15.00 שלאחר מכן החברה צלצלה ומסרה שיגיעו עד 18.00 אתמול 31.12.08 יצרתי עימם קשר בפעם הרביעית והם טוענים שבכלל לא הגשנו בקשה לתקלה באותו הרגע הגשתי בשנית ולקחתי אף אישור הזמנה שמס' 11345822 אולם לטענתם מבוטחת רק מכונה אחת פקססתי להם את הביטוח של 2 המכונות שאף כתוב במקום של חותמת בנק הדואר שולם לא לתשלום לטענתם אין בתופס חתימה ולכן אין ביטוח אציין ששני הטפסים של 2 המכונות אותו הדבר ושילמתי את שניהם ביחד באותם צ'קים היתכן שלאחד יש ולשני אין . הם אמורים להגיע ביום א' לתקן רק מכונה אחת בקשתי אליכם לטפל בזה בהקדם לא נעים לנו לרוץ לשכנים ע"מ לכבס אצלם וברקע תופסות אותנו אזעקות וכן אנו רוצים לקבל את השירות ששילמנו במיטב כספינו
זמן, פחד בימים אלו סוג הנזק :
טיפול מידי לאישור ביטוח 2 מכונות הכביסה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה