פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין חלפים למדיח AEG בן חצי שנה + שרות לקוי של טכנאי לא מתמצא נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 שבועות התקלקל המדיח החדש שלי. הזמנתי טכנאי. לקח לו 5 ימים להגיע. הוא לא פתח את המכונה והחליט שגוף החימום מקולקל. הודיע לי שיזמין חלק והלך. חיכיתי שבועיים עד שהגיע גוף חימום מחו"ל. סוף סוף הגיע טכנאי אחר ורצה להחליף את גוף החימום. הוא פתח את המדיח וגילה שגוף החימום תקין. לדבריו צריך להחליף את הכרטיס הראשי אבל אין לו חלק. ניסיתי שוב להתקשר לשרות אבל אין להם מושג אם יש חלק או לא ומתי יהיה. היום התקשרה אלי נציגת השרות והודיעה לי שיבוא טכנאי ביום שישי לקחת את הכרטיס מהמדיח לשיפוץ. שאלתי אם זה תיקון זמני ואח"כ אקבל כרטיס חדש והתשובה הייתה - "לא . ישאר אצלך הכרטיס המשופץ" . לפי חוק הגנת הצרכן משנת 2006 פרק ז חייב נותן השרות להחליף חלק תקול בחדש !!!. עכשיו נראה לי שבגלל שסרבתי לשיפוץ אין בכוונת השרות ליבא לי חלק חדש והם לא מתכוונים לטפל בי יותר. זו פשוט שערוריה
אני אישית לא אקנה יותר מוצרים של קריסטל או מוצרים שהם משווקים (כמו AEG).
שיזמינו דחוף חלק מחול בדואר אוויר כפיצוי על עוגמת הנפש והזמן הארוך שחיכיתי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה