|
|
|
|
|
|
טכנאי שלא הגיע |
נושא התלונה: |
גולדהר ציפי |
שם/כינוי: |
יום שלישי 13 ינואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום ראשון 11/1/09התלוננתי על חלודה בציפוי מקרר אמנה(יש לנו ביטוח עד 2010). בחברה קבעו שיגיע טכנאי בין השעות ;12:00-16:00. כשלא הגיע צלצלתי ונאמר לי שהביקור נקבע לשבוע הבא.בפרוש שקר-אני שמחתי שתוך יומיים יגיע לדיבריהם טכנאי-ותשובתם היתה "אנחנו משתדלים"-לצערי הרב, בכלל לא
ישנו חוק הגנת הצרכן "(תיקון מס' 24), התשס"ח - 2008 - אחריות ושירות אחרי מכירה"
תודה על עזרתכם, ציפי
|
פיצוי וכן התנצלות מפורשת על דיבור גס מצד הפקידה שענתה לי כשהתלוננתי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|