פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאי שלא הגיע נושא התלונה:
גולדהר ציפי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏13 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון 11/1/09התלוננתי על חלודה בציפוי מקרר אמנה(יש לנו ביטוח עד 2010). בחברה קבעו שיגיע טכנאי בין השעות ;12:00-16:00. כשלא הגיע צלצלתי ונאמר לי שהביקור נקבע לשבוע הבא.בפרוש שקר-אני שמחתי שתוך יומיים יגיע לדיבריהם טכנאי-ותשובתם היתה "אנחנו משתדלים"-לצערי הרב, בכלל לא
ישנו חוק הגנת הצרכן "(תיקון מס' 24), התשס"ח - 2008 - אחריות ושירות אחרי מכירה"
תודה על עזרתכם, ציפי
פיצוי וכן התנצלות מפורשת על דיבור גס מצד הפקידה שענתה לי כשהתלוננתי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה