פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי בטיפול במייבש כביסה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
לא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/7/08 רכשתי מייבש כביסה קריסטל מדגם TD 9100. (חשבונית מחסני חשמל מספר 102-179245. ב30/12/08 התקלקל המייבש וקראתי לטכנאי לתיקון, שקבע שיש צורך בהחלפת המיסב. הובטח לי שתוך יומיים- שלושה יגיע טכנאי עם מיסב ויחליף. אחרי שטכנאי לא הגיע, תוך יומיים- שלושה, התקשרתי כל יומיים כדי לבדוק את המצב, ורק ב 18/1/09, אחרי שבועיים! (בתעודת האחריות כתוב שתוך 7 ימים צריכים להגיע ולתקן את המוצר), הגיע טכנאי עם מיסב, אך הוא קבע שהמנוע כולו התקלקל , ולקח את המנוע לתיקון. כעת, כמעט 3 שבועות מאז התקלה, אני ללא מייבש. קבלן התיקונים בחיפה "שולח" אותי לשוחח עם שירות הלקוחות (במוקד) בת"א, ואלה מנפנפים אותי חזרה לקבלן התיקונים, וחוזר חלילה. מעבר לשירות הלקוי, שאינו עומד בקרירטריון שנקבע ע"י החברה בתעודת הביטוח, לא מאפשרים לי לשוחח עם מנהל שירות כלשהו.
המייבש הינו מייבש חדש, ודרישתי היא להחליפו בחדש ולא לספק לי מנוע משופץ, בעיקר לאור היחס הנוראי, ואי עמידה בתנאי תעודת הביטוח.
בתודה מראש
כספי- המוצר מקולקל סוג הנזק :
החלפת מייבש כביסה לחדש פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה