|
|
|
|
|
|
תיקון מכונת כביסה באחריות |
נושא התלונה: |
מאייר ד"ר טל |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מכונת הכביסה לא סוחטת טוב כבר מספר שבועות. הזמנו טכנאי ראשון שהגיע והחליף פילטר ואמר שהבעיה בטוח נפתרה, מה שכמובן לא קרה...
הטכנאי השני שהגיע לתקן את הבעיה אמר שזה שהמכונה לא סוחטת בתוכנית שבחרנו זה לא נורא, שנבחר תוכנית אחרת (במקום לתקן כמובן).
לאחר חודש של טיפול הטכנאי השלישי שהגיע (שהיה אותו אחד מהפעם הראשונה) השתכנע שצריך להחליף את הכרטיסים/בקרים ואמר שהוא יזמין לנו כאלה.
השבוע התקשרו מקריסטל ואמרו שאין להם כרטיסים כאלה והם צריכים לבוא לפרק את שלנו ולשפץ, מה שכמובן לא מקובל עלינו ושימצאו פיתרון או יחליפו את המכונה כולה. הם סרבו בשירות לקוחות לתת לנו לדבר עם מנהל בכיר.
נוסיף לזה שהמכונה באחריות מורחבת ויש לנו תינוקת בת חודשיים שאנחנו חייבים מכונת כביסה זמינה לבגדים שלה.
|
החלפת כרטיס בחדש / החלפת מכונה בחדשה במסגרת אחריות! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|