פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר שסופק עם חבלה מהמפעל נושא התלונה:
לביא רחל שם/כינוי:
‏יום שני ‏17 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הסיבים 6 קרית מטלון פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
המקרר סופק ב- 17/11/08 כשבועיים לאחר מכן הפעלנו את המקרר לאחר שהוצאנו מהבית את המקרר הישן, ומלאנו במצרכים בשר דגים דברי חלב ובישולים, יום לאחר מכן רואים אנו כי המקרר אינו מקרר אלא מחמם והמצרכים הופשרו כליל עוד באותו יום הזמנו שירות של החברה ואכן למחורת בבוקר הגיעו, טכנאי בשם ירון אשר גילה כי הפרופלור שבתא ההקפאה היה קשור בחבל ולא עבד, אף טען שזו חבלה לשמה של אחד העובדים במפעל ואכן שחרר את הקשר והמקרר עבד והתחיל לקרר, הטכנאי רשם בדו"ח שלו את התקלה ועל אותו דו"ח חתמה אשתי רחל לביא .
הטכנאי סירב לתת לאשתי לצלם את הדו"ח, כל התוכן שהיה במקרר נזרק ע"י אשתי וע"י הטכנאי בעצמו פשוט הבשר והדגים הסריחו לאחר יומיים שעמדו במקרר ללא קירור והקפאה, הנזק הוערך על ידינו בסכום של 1000 ש"ח .
פניתי לחברה בתלונה תגובתם ניתנה בתאריך 28/01/09 ע"י ראובן קמחי מנהל תמיכת המותג, להלן תגובתם:
1. המוצר סופק בתאריך 17/11/08
2. עת נקראנו לשרות התייצב נציגנו למחורת היום לבדיקת המוצר לתיקון תקלת חיוט.
3. המוצר נבדק לשמישות ונמצא תקין ופועל על פי מאפייני היצרן.
4. הואיל ובפועל ניתן השרות במסגרת תקנות הגנת הצרכן ולא נמצא כל דופי
בהתנהגות מערך השרות נבצר מאיתנו להענות לבקשתך.
5. אנו מאחלים הנאה מירבית מהמוצר.

ניסיתי להשיג את מר קמחי ולא היה, ביקשתי מהפקידה שלו בשם שירי את הד"ח
של הטכנאי ואמרה לי שאין מעבירים מסמכים ללקוח.

אנא טיפלכם בהקדם האפשרי לקבלת ערך הנזק שנגם לנו שלא באשמתינו
את תשובתכם אנא שילחו לרחל לביא לכתובת: דרך מגדיאל 56 דירה 20
הוד השרון
כספי סוג הנזק :
פיצוי על הנזק שנגרם בסכום של 1000 ש"ח פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה