פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע - מדיח חדש באחריות מעל חודש לא תקין.. נושא התלונה:
מיק איל שם/כינוי:
‏יום שני ‏19 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
- בתאריך 20.9.2008 רכשתי מדיח כלים בלומברג חצי אינטגרלי GIN1220INX, עם אחריות מורחבת ל-3 שנים.
- בתאריך 19.1.2009 התקלקל המדיח.
- טכנאי הגיע בתאריך 22.1.09. בדק ואמר שיש להחליף את הכרטיס האלקטרוני.
- רק לאחר כשבוע וחצי, תואם ביקור טכנאי. הטכנאי הופיע והחליף הכרטיס לכרטיס משופץ. לטענתו אין בחברה כרטיסים חדשים להחלפה.
- למחרת שוב התקלקל המדיח על אותה תקלה. שוב הוזמן טכנאי.
- הטכנאי הגיע ב- 9.2.2009 בדק, אמר שהכרטיס שוב לא תקין, פירק את הכרטיס ולקח אותו לשיפוץ בלי לנקוב תאריך לסיום התיקון. כשהבעתי את התמרמרותי על הימשכות לא סבירה של הטיפול בתקלה, הסכים איתי ואמר שידאג שמנהל השרות ידבר איתי אישית. מובן שאף אחד לא חזר אלי.
- לסיכום: מתאריך 19.1.09 אנו, משפחה בת 6 נפשות, עם מדיח חדש באחריות שאינו תקין.
- בשיחותי הרבות עם השרות נאמר לי שאין כרטיסים חדשים במלאי וכרטיסים חוזרים נשלחים לשיפוץ, אולם גם אותם אין במלאי, ואין תחזית להיותם במלאי.
- 2 פקסים שהעברתי למנהל השרות לא נענו.

לא סביר:
1. סביר שמעל חודש, משפחה בת 6 נפשות, אם מדיח חדש לא תקין.
2. לא ברור לי מדוע מתקינים חלקים משופצים ולא חדשים עפ"י התחייבותכם.
3. לא סביר שאין צפי תיקון לתקלה.
4. התחייבות בתעודת אחריות לתיקון תוך 3 ימים או החלפת המוצר בחדש.
כספי סוג הנזק :
תקון מיידי או החלפה ופיצוי כספי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה