פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כיריים יקרות "ויוקרתיות" נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי כריים אינדוקציה שמתוך 5 להבות התקלקלו 2. הסיפור התחיל בנובמבר מאז התחלפה נותנת השירות מאמא לאלקטרה. במהלך הזמן הזה הגיעו לביתי 4 טכנאים כל אחד זיהה בעיה אחרת ואף אחד מהם לא הצליח לפתור את הבעיה או לזהות אותה. ביום שלישי שעבר ב- 17/3/2009 לקח טכנאי את הכריים למעבדה מבלי לספק כריים חלופיים. במהלך השבועיים שעברו, כל יום דיווחו לי משהו אחר, פעם החלק עתיד להגיע פעם מפרקים כריים חדשים כדי להחליף את החלק. הגדיל לעשות ראש הצוות טכנאי בשם מרקו שמסננן את הטלפונים שלי ולא עונה. אין לי כריים, אין לי אפילו ידעה אם הכריים תוקנו או שיש משהו שבכלל יודע לתקן את התקלה. איש לא לוקח אחריות איש לא נותן לי תשובות אמת כל הבטחה שמבטיחים לי ("מחר יקשרו", "ביום חמישי הכריים יתוקנו"- ציטוטים נבחרים) לא מתקיימת. מה עושים???
ההמשך מאתמול והיום:
אנשי השירות כולל ראש צוות בשם מוטי מטיחים שראש הצוות האחר מרקו משה יתקשר אלי והוא כמובן לא מתקשר.
מרקו משה אישית משווח עם בעלי שהתקשר אליו מקולומביה ומבטיח לו ביום שני שביום שלישי הכריים אצלי (לא מתוקנים כמובן!!)אבל...הנה הגיע יום שלישי פעמיים כי טוב ואצלי...רק רע לא כריים ולא טלפון עכשיו גם מוטי ראש הצוות עסוק מדי ולא יכול לדבר איתי...
יש לי הרגשה מאוד רעה שעכשיו גם שלוש הלהבות שעוד עבדו לא עובדות ואין כלל כריים שניתן להשיב לי אפילו לא במצבם הקודם!!!
החזירו לי את הכריים!!!! פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה