שרות גרוע - קריסטל |
נושא התלונה: |
יום ראשון 11 ינואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
רח' הצורף 3 א.ת. חולון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
יש לי מכונת כביסה שהיתה באחריות עד סוף פברואר 2009
ב- 11 לינואר 2009 התקלקלה המכונה והודעתי על כך לקריסטל. על פי תעודת האחריות שיש בידי הם מתחייבים לתקן את המכונה תוך שלושה ימים מרגע ההודעה.
בסופו של תהליך מלא בטלפונים, טכנאי שמגיע ללא החלק, טכנאי שמאחר קשות, טכנאי שנאמר לי להמתין לו בין 08:00 ל 17:00!!! ובזבוז זמן ואנרגיות, תוקנה המכונה אחרי שבועיים!!! יש לי שלושה ילדים ובזמן שהמכונה היתה מקולקלת נאלצתי לכבס במכבסה, בה כל מכונה עולה 49 ש"ח.
כל פניותי ודרישתי לפיצוי הולם והתייחסות עניינית לא נענו.
|
עוגמת נפש, כספי, |
סוג הנזק : |
פיצוי על תקופה של שבועיים ללא המכונה. (החזר כספי על המכבסה, הארכת תקופת האחריות) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|