פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות תיקונים נוראי נושא התלונה:
רוט מוטי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 חודשים רכשתי מכונת כביסה של קריסטל בסניף מחסני חשמל(חשבונית ע"ש חמי-אלכס ארדיטי)בתוך שבוע התקלקלה המכונה וטכנאי בא לתקן אותה .לפני כשבוע התקלקלה המכונה שוב(להזכירכם מכונה חדשה)אחרי דין ודברים קבע לי נציג שרות קריסטל טכנאי להיום בין 14-16(הם עובדים עד 16 ואני ביקשתי "הכי מאוחר שאפשר")ב12:30 מישהוא ממספר חסוי חייג לנייד שלי וכיוון שנהגתי ברכב לא יכולתי לענות.כשהגעתי הביתה הסתבר לי שהטכנאי היה אצלי ב12:40 וזה היה הוא שניסה להשיג אותי(פעם אחת ממספר חסוי)מחסני חשמל אינם עוזרים לי .משרות קריסטל מתעקשים שתואם איתי בין 12 ל14(אין סיכוי-אני עובד בשעות אלו)ואף החליטו להעניש אותי כיוון שלא הייתי בבית ולגבות ממני 150 ש"ח עבור תיקון עתידי אף שיש לי אחריות.
סיכום:מוצר חדש שמתקלקל פעמיים ב-3 חודשים במקום להיות מוחלף בתוספת התנצלות זוכה להתעלמות הן מצד מחסני חשמל והן מצד שרות קריסטל
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכונה או לפחות תיקונה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה