|
|
|
|
|
|
שרות תיקונים נוראי |
נושא התלונה: |
רוט מוטי |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 חודשים רכשתי מכונת כביסה של קריסטל בסניף מחסני חשמל(חשבונית ע"ש חמי-אלכס ארדיטי)בתוך שבוע התקלקלה המכונה וטכנאי בא לתקן אותה .לפני כשבוע התקלקלה המכונה שוב(להזכירכם מכונה חדשה)אחרי דין ודברים קבע לי נציג שרות קריסטל טכנאי להיום בין 14-16(הם עובדים עד 16 ואני ביקשתי "הכי מאוחר שאפשר")ב12:30 מישהוא ממספר חסוי חייג לנייד שלי וכיוון שנהגתי ברכב לא יכולתי לענות.כשהגעתי הביתה הסתבר לי שהטכנאי היה אצלי ב12:40 וזה היה הוא שניסה להשיג אותי(פעם אחת ממספר חסוי)מחסני חשמל אינם עוזרים לי .משרות קריסטל מתעקשים שתואם איתי בין 12 ל14(אין סיכוי-אני עובד בשעות אלו)ואף החליטו להעניש אותי כיוון שלא הייתי בבית ולגבות ממני 150 ש"ח עבור תיקון עתידי אף שיש לי אחריות.
סיכום:מוצר חדש שמתקלקל פעמיים ב-3 חודשים במקום להיות מוחלף בתוספת התנצלות זוכה להתעלמות הן מצד מחסני חשמל והן מצד שרות קריסטל
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת המכונה או לפחות תיקונה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|