פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת קריסטל מודיעה אחרי חודש מיום תקלה שנכשלו נסיונותיה לתקן מקפיא של דה דיטריך באחריות כי ניסו מדחסים תוצרת הארץ והיום הגיעו למסקנה שיש להזמין מדחס מחו"ל. נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שטכנאי הביא מדחס שאינו מתאים בגודל למקפיא שלנו לקחו את המכשיר לבית מלאכה.היום חודש בדיוק מיום התקלה הודיעו שהחליטו להזמין מחו"ל מדחס חדש כי נסיונותיהם להתאים מדחסים תוצרת הארץ נכשלו.
לאורך כל החודש פיזרו הבטחות להביא את המקפיא המתוקן ולא עמדו בהבטחות.
לפחות 10 פעמים בקשנו לדבר עם האחראי ולא העברנו אליו עד שפעם אחת הואיל בטובו לשמוע לתונותינו ולטפל בזה אישית ומאז לא הצלחנו להגיע אליו במשך שבוע.
קושי להתארגן ללא המקפיא היות ובביתנו מבשלים למשפחתה של בת שילדה לאחרונה. סוג הנזק :
לספק מקפיא אחר אם אינם מסוגלים לתקן.לשלוח מכתב התנצלות בחתימת המנכ"ל כדי לוודא שהוא מודע לעובדה שחברתו אינה ערוכה לספק שרות. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה