|
|
|
|
|
|
מוצר שנקנה לא סופק והחברה פשטה את הרגל |
נושא התלונה: |
יום שלישי 02 דצמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
אמפא-קריסטל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי עגלה למכונת כביסה חדשה שהיתה אמורה להגיע יחד עם טכנאי להתקנה מחברת אמפא קריסטל חברת השרות למכונת הכביסה החדשה שקניתי
שלמתי בכרטיס אשראי 250 שקל כעבור שבוע לערך חברת אמפא פשטה רגל השרות נקנה על ידי חברת קריסטל אבל איננה מוכנה להכיר בחוב של אמפא או לספק לי את המוצר ואין לי למי לפנות משרד עורכי הדין שמטפל בפירוק של אמםפא קריסטל
לא עונה לתלונות כאלה מה אפשר לעשות
|
כספי |
סוג הנזק : |
עגלה חדשה למכונת הכביסה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|