פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול ושירות גרוע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים רח' יפו 19 כתובת:
7 ירושלים רח' יפו 19 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר תאום ותאור התקלה במיבש הכביסה הכיע טכנאי לביתי שם יד על המייבש אמר כי מדובר בגוף חימום שהתקלקל , אין לו את החלק ויצלצלו לתאם מועד אחר.
מן הראוי להדגיש כי בעלי לקח יום חופש למטרה זו ואני תארתי את התקלה למוקדנית. לא סביר שעל תקלה שהמכשיר אינו מחמם יגיע טכנאי ללא גוף חימום.
לאחר יומיים התקשרה מוקדנית , בעודי נוהגת הרכב , ביקשתי שיתקשרו למחרת היום לתאום אך המוקדנית אמרה שלא יכולה ועלי להתקשר בעצמי. מאז התקשרתי מספר פעמים כל פעם אמרו שיחזרו אלי אך לשוא אף אחד לא חזר.
לאחר מספר שבועות הצלחתי לדבר עם מוקדנית בשם אסתר אשר דאגה לחזור אלי למרות סגפקנותי , ביררה את עלות גוף החימום ולאחר שאישרתי הזמינה לי טכנאי לא לפני שנתתי את מספר כרטיס האשראי שלי , ללא מספר הכרטיס טכנאי לא היה מגיע פעם נוספת לביתי.
ביום שנקבע הגיע טכנאי בשם איציק , אך מה רבה הפליאה מחשבון של 400 ש"ח התגלו תקלות נוספות , החלקים גם הם כמובן לא היו בנמצא ועליו היה לברר ולהזמין אותם עבורי.
למחרת הביקור המופלא שלאחריו גם המיבש שעבד על בסיס סירקולציה של אוויר קר הפסיק לעבוד , בגלל שהטכנאי פירק ולא החזיר את המצב לקדמותו התקשר הטכנאי להודיע לי שמחיר התיקון הכללי יהייה 982 ש"ח - במחיר הזה בחרתי שלא לתקן ולקנות מייבש חדש שמחירו כ 1200 ש"ח..
כל מי שמדבר איתי ישמע סיפור זה ומלקוחות של קריסטל הרבה שנים בחרנו מיוזמתינו לא לקנות יותר שום מוצר שלהם אני ובני משפחתי!
בזבוז זמן, כסף, אבדן ימי עבודה סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה