|
|
|
|
|
|
שירות לקוי ומוצר לא אמין |
נושא התלונה: |
פייגלין שגיא |
שם/כינוי: |
יום ראשון 22 מרץ 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קריסטל עודפים תל חנן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה ו9 חודשים רכשנו מקרר אמנה 718 ליטר בעל מקפיא תחתון מחנות קריסטל עודפים בתל חנן.לפני כשבוע וחצי הפסיק המקרר לעבוד כליל ונאלצנו לזרוק אוכל באלפי שקלים. פנינו לחנות ושלומי מנהל החנות הפנה אותנו לשירות קריסטל בהבטחה שהחנות עומדת לצידנו. בשירות טענו כי הם חברה נפרדת מקריסטל ואין להם מחויבות כלפי הבטחות החנות. עלות התיקון היתה 1500 ש"ח. אחרי שנה ו9 חודשים בלבד!!!!. פניתי עם הקבלה למנהל החנות והוא פטר אותי ב"תכתבי מכתב למחלקת תלונות הציבור" קם, והסתלק למחסן. אני לא מקבלת את הטיעון כי תקלה כזו אינה דבר נדיר. אם זו איכות מוצריהם של חברת קריסטל חייבים להתריע בפני הקונים.לא ייתכן שמעגל אלקטרוני כה יקר לא יהיו לפניו אמצעי הגנה מספקים שימנעו קלקול בזמן כה קצר.
אני דורשת תגובה ופיצוי על הנזק שנגרם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|