מכונת כביסה של קריסטל- באחריות |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברשותי מכונת כביסה בת 3 שנים , נמצאת עדיין באחריות , הפסיקה לפעול באופן מוחלט, ביקר אצלי טכנאי ביום שלישי 17/3/09 שקבע שהמנוע או הטיימר לא תקינים. טען כי יזמין את 2 החלקים ויבדוק מה התקלקל . אמר שיתקשר ע"מ לתאם מועד לתיקון. ביום חמישי 19/3/09 התקשרתי למרכז השירות לאחר שהטכנאי לא התקשר , התשובה היתה שהמחסן סגור ושביום ראשון יחזרו אליי, גם הפעם לא התקשרו , ביום ראשון ה 22/3/09 התקשרתי פעם נוספת והתשובה היתה שהחלקים בהזמנה ויחזרו אליי לתאם מועד, כצפוי גם הפעם לא חזרו אליי . ביום שני 23/3/09 התקשרתי , ביקשתי לדבר עם מנהל, לטענת נציגת השירות המנהל לא נמצא ויחזרו אליי. כשחזרו אליי אמרו שביום רביעי 25/3/09 יגיע טכנאי ים חלקים שהוזמנו . אכן הגיע הטכנאי , רק עם המנוע, ללא הטיימר. כשניסה לתקן, קבע שהמנוע היה תקין ויש צורך להחליף טיימר . שוב יצטרך להזמין ואני אצטרך להמתין פרק זמן בלתי ידוע. נכון להיום זה 13 ימים שאני ללא מכונת כביסה, לפני שהטכנאי עזב , הציע לפי דברי המנהל שארכוש מכונת כביסה בהנחה של 30%- כמובן שלא הסכמתי, המכונה שלי עדיין נמצאת באחריות.
|
|
|
|
|