טכנולוגיה גרועה, שירות גרוע עוד יותר ואין אפילו יחס מפניות הציבור! |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אנחנו ל'קוחות ותיקים ונאמנים של קריסטל. ביוני 2008 רכשנו מכונת כסיבה, כולל אחריות לשנה ואף רכשנו ביטוח לשלוש שנים. כשהיתה תקלה כבר במרץ 2009, מסרנו תיאור מפורט ונשלח טכנאי רק על מנת "לקחת דיאגנוזה" ללא חלקים לתיקון ואיבחן כי יש צורך להחליף הדלת כולה, בעלות של רבע ממחיר המכונה על אף היותה חדשה!
ב-17.3 שלחנו תלונה מפורטת למייל שלפניות הציבור כפי שמופיע באתר של קריסטל ואין שום תגובה או התייחסות.
|
החזר כספי, כעת דורשים גם פיצוי על זמננו ועל הזלזול הבלתי נסבל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|