פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה קריסטל דגם SFD855 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 05/11/2008 נרכשה מכונת הכביסה הנ"ל בחנות שקם אלקטריק בקניון איילון. התקבלה מכונת כביסה פגומה אשר הוחלפה, מכונת הכביסה אשר התקבלה באמצע 11/2008 החלה נולת ומקצרת בחודש 2/2009 כל פניותי הן לשקם אלקטריק והן לקריסטל היו בזבוז של ימי עבודה על ביקורי טכנאים אשר לא נח היה להם לגלות כי קיים פגם במכונת הכביסה: חור בדוד המכונה. ביקשתי לקבל מכונה חדשה היות ושילמתי מחיר מלא ולא סכום של סחורה פגומה,או קיבלתי מהם איזו שהיא מתנה.דרישתי היא החלפת המוצר הפגום בחדש אשר יבדק במעמד קבלתו, או קבלת החזר כספי מלא + פיצוי על אובדן ימי עבודה.
לקוראים באתר זה המלצתי: אל תתקרבו למוצרים של קריסטל!!!!!!!!!!!!!!
השירות וההתייחסות של אנשים אשר תפקידם לתת שירות הוא מחפיר ומגעיל למרות שאנו הצרכנים משלמים סכומים גבוהים בגין מוצרים אלה?
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר בחדש ופועל כהלכה, או החזר כספי מלא ופיצוי בגין אובדן ימי עבודה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה