פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הצורף 3 חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
ערב חג פסח שעבר עלנו לטובה, מכונות הכביסה החדשה שלנו (של קריסטל) הפסיקה לעבוד ורשמה על הצג הדיגיטלי E8. לאחר עיון מעמיק בספק המכונה לא נמצא בדף הפתרונות הפתרון לבעיה, והתקשרנו לשרות קריסטל. נאמר לנו היות וזה ערב חג, וצריך להזמין מנוע וכרטיס אלקטרוני לא אהיה ניתן לתקן את המכונה מעד לאחר חו"ל המועד של פסח כלומר טכנאי יגיע רק ב- 19/4 כ- 10 ימים לאחר הדיווח על התקלה. הגיעה ה- 19-4 לאחר חופשה של 20 יום כולם חוזרים לעבודה לבתי הספר בכלל לשגרה ורק אני לא, אני צריך לחכות לטכנאי שיבוא בין 08:00 ל- 12:00. אני ו3 הרים של כביסה ממוינת לפי צבעים.
באמת לקראת השעה 12:00 הגיעה טכנאי, צנוע וצעיר, ללא חריץ.
פתח, הרים, החליף, סגר ובדק ואמר..... יותר לא היו לך הודעות E8. קדימה
תתחיל לטפל בכביסה. אני אומר לו לפני שהוא הולך אתה שמוע את הרעש הזה ? כן הוא אומר לי כמה סיבובים והרצועה תתישב. תתחיל לעבוד ! שלום שלום. אני מכניס את הכביסה, אבקה, מרכך וכולי מחייך, על הצג מופיע לי תחזור בעוד שעה ו25 דקות לתלות את הכביסה ולהכניס מכונה חדשה.
כמו שעון אני חוזר אחרי שעה וחצי, מתחיל לתלות את הכסיבה מהמכונה ואני מרגיש שהכבידה לא עברה סחיטה. מפעיל סחיטה שומע את המנוע שורק 800 סל"ד וכלום. הברכיים מתחילותץ לרעוד, הפרקים בידיים משקשקים, קצף מיוצא לי מהפה ואני לא יודע מה קורה. מתקשר לשרות קריסטל בוכה מה לעשות מי יעזור?, תמתין אומרים לי. טלפון נוסף כן זה אני מהמתנה מה קורה ? תשמע הטכנאי כבר יצא את קרית משונה נודיע לך מה קורה. מטלפן שוב רמת העצבים כבר מתחילה להשתלט אל האיפוק, אומרת לי בחורה בקול נאה, תחכה בשעה 17:00 התקשר אליך המנהל ניסים, כן כך רשום לי על המחשב. בשעה 17:20 אני מתקשר עונה לי משיבון מצטעריםתתקשר מחר כי אנחנו כבר לא עובדים. עכשיו השעה 14:00 ואני ואישתי אחרי 3 שעות של טלפונים והמתנה למנהל ניסים, למרכזת השרות, אין עם מי לדבר. פתאום אומרת לי ממחלקת השרות (ויקי) מחר יגיע אליך טכנאי לא רשום מתי תחכה.
ריבוני של עולם, אולי מחר אני עובד ? אולי אשתי לא בבית, מה אני אשאיר את הבית פתוח ? אני לא סומך. בבקשה מה לעשות ??????
עלבון סוג הנזק :
פיצוי על סך 1500 מזומן + 650 ש"ח בגין הכביסות במכסה. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה