פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי למקרר אמנה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
חולון הצורף 3 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22/04/09 בשעה 14:00 ביקר אצלי טכנאי שירות של חברת קריסטל אמפא היות והייתה לי בעיה במקרר מסוג אמנה דיווחתי לו שיש בעיה במקרר שהוא לא עובד הנ"ל מסר שהוא יבדוק את הכרטיס על מנת לראות מה קרה הוא פתח את המכסה העליון במקרר מדובר במקרר אמנה שתי דלתות כשהוא פתח הוא הוציא את הפיוז ומסר שהפיוז שרוף הנ"ל מסר שהוא יעשה קומבינה עם הפיוז השרוף על מנת לבדוק שאלתי אותו למה הוא מתכוון קומבינה והוא מסר שהוא שם על הפיוז חוט מתכת ומחזיר אתו לציין שבשלב זה שהוא ירד מהכסא לסדר את הפיוז אני עלי תי בדי לראות את הלוח ולא ראיתי שום דבר שרוף בלוח וכן לא היה ריח של שרוף לאחר מכן הוא החזיר את הפיוז סגר את המכסה של הכרטיס חיבר את החשמל מיד הרחתי משהוא שרוף הוא פתח את המכסה ואמר לי שהכרטיס שרוף וצריך להחליף כרטיס חדש שאלתי י אותו למה הוא עשה את הבדיקה עם פיוז מאולתר והנ"ל מסר שאין להם בחברה פיזים למקררים האלו וכך הם עובדים לדעתי וכן בברור עם בעל מקצוע טכנאי נמסר לי שבבדיקה הרשלנית הזו שבוצעה ע"י פיוז לא תקיני נשרף הכרטיס שעלותו 2900 שקל וכן שילמתי 230 שקל על הביקור שלו אצלי .התקשרתי למוקד בכדי לדווח על כך ולדבר עם המנהל המוקדנית מסרה שהיא תמסור למנהל שיחזור אלי היא לא יכולה לתת לי לדבר איתו.
כספי סוג הנזק :
תיקון הנזק שנגרם ע"י הטכנאי החלפת הכרטיס פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה