פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא מקצועי< נושא התלונה:
נקסון זכריה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏23 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נשר, בר יהודה 59 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במכונת הכביסה סופר-לורד 8005 החל המנוע להשמיע רעשים.
טכנאי שהוזמן ביום א' קבע שהמנוע תקול.
טכנאי שהגיע ביום ג' החליף מנוע (ביקור ב') במנוע משופץ.
בערב כשאשתי ביקשה להפעיל את המכונה - אירע קצר כללי בבית שנבע ממכונת הכביסה.
הטכנאי הוזמן והגיע טכנאי אחר ביום ה'. הוא החליף שם חלק.(ביקור ג').
בערב אשתי הגיעה והמנוע כלל לא פועל.
כבר שבוע שאין לנו מכונת כביסה.
כל זה לאחר ששילמנו 1220 ש"ח לחברה עבור ביטוח ל- 3 שנים + השתתפות עצמית.
מדוע הטכנאי, לאחר הפעולה המתקנת, לא מפעיל בעצמו את המכונה כדי לוודא שהתיקון אכן עשה את העבודה ?
עוגמת נפש ואכזבה מרמת המקצוענות של החברה. לא מדבר עדיין על הנזק הכספי באובדן שעות עבודה.
רמת טכנאות גבוהה. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה