פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונה שלא תוקנה למעלה מחודש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנינו מכונה של חברת קריסטל ב"טראקלין יאקאב חשמל" בתאריך 24/06/2007 ען אחריות ל3 שנים. לאחר שנה מהקניה, המכונה החלה לכבס בצורה לא טובה או שלא כיבסה כלל. פנינו למוקד השירות של חברת קריסטל ב-17/03. ותואם על הגעת טכנאי. מאז אותה פניה הגיעו 5 פעמיים טכנאים בתאריכים הבאים:
18/03 22/03 30/03 05/04 14/04 19/04
כאשר ב30/03 הטכנאי שהיה במקום טען שהבעיה היא בפלסטיקה של המכונה, גבה 627 ש"ח והבעיה לא נפתרה.
עד תאריך זה לאחר פניות חוזרות ונשנות למוקד קריסטל, הבעיה עדיין לא נפתרה. המכונה נלקחה ב19/04 לחברה ל"בדיקה מקיפה" ואנו עדיין מחכים.
ז"א שאנו כבר למעלה מחודש נמצאים ללא מכונת כביסה דבר הגורם לנו עוגמת נפש עצומה.
נ.ב: נושא זה הועבר לטיפול עו"ד ותוגש תלונה לבית המשפט לתביעות קטנות.
נודה לכם מאוד אם תהיו אתם הכתובת לפתרון הבעיה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי על עוגמת הנפש, מכונה תקינה ובמהירות. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה