פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מאכזב של חברת קריסטל נושא התלונה:
בוהדנה רחלי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי רחל בוהדנה
בעיה מתמשכת עם שירות לקוי ומבזה של חברת קריסטל בהמשך לתלונה שלי 40363לאחר שביום חמישי 23/4/09 נאלצתי לבטל את הטכנאי מכיוון שמועד הבדיקה שלי לבית החולים הגיע והמתנתי שעתיים וחצי מעבר לזמן שהם קבעו,נקבע לאחר חילופי מילים עם נציגה בשם רעות ל- 28/4/09 בין השעות 8:00-12:00 היום המיוחל מגיע - מתקשרת לחברה לוודא בשעה 9:00 שאכן הם יגיעו מכיוון שכבר אבדה לי האמונה איתם נאמר לי שכן ,אך הטכנאי לא מגיע וטענתם הפעם היתה שאין את החלק המתאים מעניין הריי שלושה ימים קודם שהם היו אמורים להגיע כן היה את החלק כמובן שנורא כעסתי הרגשתי כל כך פגועה על הביזיון ואותה נציגה אמרה שיחזו אליי רק ביום חמישי,אין מילים לתאר את החוצפה וההתנערות מאחריות אני מוצאת את עצמי עם ערמות של כביסה ומתחננת ליחס הולם שיגעו אליי כמה שיותר מהר אך כנראה האזניים שלהם נאטמו,בטוחה אני שאת השירות הנכון אני אקבל דרככם,מודה על עזרתכם רחלי
עלבון ו סוג הנזק :
פיצוי כספי על עוגמת הנפש והביזיון שנגרם לי בשני המקרים הראשון איחור של שעתיים וחצי והשני לא הגיעו פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה