פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מדיח כלים בלומברג נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

כתבתי מכתב לשירות קריסטל ב 21.4.09 ועד היום לא טרחו ליצור עימי קשר! להלן המכתב:

הזמנתי את השרות של חברתכם לטפל בבעיה במדיח שברשותי. הגיע טכנאי וטען כי צריך להחליף כרטיס זיכרון.

בתאריך 7.4.09 הגיע טכנאי להחלפת הכרטיס, הוא טען כי הכרטיס יוחלף תוך 15 דקות, אך התעכב שעתיים !!!
לבסוף הודיע לי כי הצליח להתגבר על הבעיה והמדיח עובד, למחרת ניסיתי להפעילו אך המדיח שבק חיים!

לא ברור מה טכנאי שלא מבין בכרטיס זיכרון נשלח ללקוח וגם לא אומר את האמת.

בשיחה עם המוקד שלכם נאמר כי הוחלף לנו כרטיס משופץ שכנראה לא תקין, וכרטיס חדש יוזמן ויתקשרו לתאם לנו החלפתו. עד היום אף אחד לא טרח ליצור עימי קשר, מה גם שכל פסח הייתי ללא מדיח!!!!

מיותר לציין שהשירות שלכם מאכזב, לא מקצועי ולא אמין.

אני ממתינה לתגובתכם.


תיקון המדיח ע"י טכנאי שמבין במדיח זה עוד השבוע + פיצוי הולם פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה