פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע גרוע נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב 13/4/09 הזמנתי טכנאי מכונות כביסה המכונה לא מרעה סימני חיים
כעבור יומיים מגיע טכנאי בודק ובודק ומגיע למסכנה כי לוח הפיקוד שבק חיים וצריך להחליף אבל לצערו אין לו לוח פיקוד בדק בחברה וגם שם אין לוח פיקוד הם צריכים להזמין לוח כזה (שירות חלפים) והם משרות התקשרו אלינו
כעבור כ שבוע וחצי צלצלתי לשרות לבדוק מה עם החלק ומתי יגיע טכנאי לתקן נאמר לי כי החלק עדין לא הגיע וכשיגיע יצרו אתי קשר .
אחרי שבועיים שוב טלפון לשרות אבל כמו שידוע אין חלק ופתאום חסר להם חלק אחר נועל דלת שלנו הטכנאי לא אמר כי הוא לא תקין ביקשנו לדבר עם מנהל הטכנאים שיסביר לנו מה קורה ומתי אפשר לצפות לתיקון מכונת הכביסה.
השרות "הטוב" אמר כי השאירו לו הודעה שיחזור אילנו אבל כמו "הדברים הטובים האחרים " לא שמנו את אתו אדם אשר צריך לחזור אילנו בטלפון .
יש לנו בן חייל המשרת בחיל התותחנים כאשר מגיע הביתה הבגדים מלאי שמן וגריז אין לנו מכונת כביסה אחרת ואנו לצערנו מבקשים מבני משפחה לכבס לו את הבגדים .
עד מתי יהיה השרות שאנו צריכים לקבל כזה מזלזל ולא איכפתי .
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מידי או לחלופין שיספקו לנו מכונת כביסה אחרת עד התיקון פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה