פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טווח השעות בו נותנים לחכות לטכנאי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בין השעות ת כביסה של חברת AEG, ששירות התיקונים שלה מבוצע על ידי חברת קריסטל. המכונה נרכשה לפני שנה ושלוה חודשים, אולם בעת התקנתה הארכתי את :-ופת האחריות הראשונית משנה לשנתיים. לצערי חלה תקלה במכונה, ונאלצתי:להזמין טכנאי. כאשר התקשרתי לשירות הלקוחות של קריסטל, נאמר לי שהטכנאי יגיע ביום שלישי ה- 5.5.09 בין השעות 12:00-16:00. ביקשתי שיקצרו לי את זמן ההמתנה הארוך - ארבע שעות, מאחר וזמן כזה מונע ממני ללכת לעבודה. אני עובדת רחוק ממקום מגורים ונוסעת בתחבורה ציבורית,ודרושה לי התראה של שעה וחצי על מנת להגיע הביתה כשהטכנאי מגיע.
הפקידה שענתה לי לא הייתה מוכנה בשום אופן לקצר את זמן ההמתנה.
הטכנאי אכן הגיע בחלון השעות הזה, בשעה 15:15.
לאחר מכן, התברר לי כי יש חוק, וכתוב גם בכתב האחריות, כי זמן ההגעה של הטכנאי לא יעלה על שעתיים. התקשרתי לברר מדוע נתנו לי זמן הגעה של ארבע שעות ולא של שעתיים כפי הנדרש בחוק, והפקידה שענתה לי טענה כי מאחר והארכתי את תקופת האחריות של המכשיר, אמנם מגיע לי השירות של הטכנאי, אבל כעת הם לא מחוייבים לספק שירות תוך שעתיים והם יכולים לעשות זאת גם בטווח של ארבע שעות.
ביקשתי לדבר עם המנהלת שלה, מאחר וגם בתעודת האחריות וגם בלשון החוק עצמו לא נאמר שום דבר כזה, והיא סרבה להעביר אותי אל המנהלת. בנוסף, היא אמרה שהיא תעביר לה את תלונתי ואת בקשתי לדבר איתה, ואם "יראה לה" היא תחזור אלי. השיחה נערכה ביום חמישי בבוקר, וראוי לציין שאף אחד לא חזר אלי.
עגמת נפש סוג הנזק :
החוק מחייב את החברה בפיצויים של 300 ש"ח במקרה ועברו על החוק שאומר כי זמן ההמתנה לטכנאי לא יעלה על שעתיים, גם מבלי שאני נדרשת להוכיח כי נגרם לי נזק. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה