פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות קריסטל לא עובד נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאימי יש מוצר מבוטח ע"י קריסטל, במסגרת מכירת אמפא הביטוח הועבר אליהם. אמי ביטחה לפני כשנה את המדיח ל 5 שנים. בחודשיים האחרונים אחנו ללא מדיח.
בתקופה זו ביקרו אצלנו כ 5 טכנאים. הטכנאי שלפני האחרון הודיע שיש צורך להחליף משאבה "יצרו איתכם קשר", אין קול ואין עונה. פניתי לקבל שירות ונאמר לי שיש לשלם 120 ש"ח, ציינתי בפני אחת המנהלות שזה לא נאמר במסגרת הביקור. סוכם שהזמין שירות ואז אני ישלם את 120 ש"ח. הגיע שירות לאחר כשבוע, קרוב משפחה היה בבית הטכנאי אמר שהוא"תיקן את המוצר" , הדוד היקר אמר שנסדוק שהמוצר תקין ואז נשלם את 120 הש"ח. הטכנאי התקשר אלי ואני אמרתי לו שאחרי האיסורים שעברנו אני רוצה לראות שהמוצר תקין ואז אני יתקשר לשירות ואשלם בכרטיס אשראי. יום למחרת המוצר שוב לא תקין . התקשרתי לשירות ונאמר לי שאני צריכה לשלם 240 ש"ח !!!! שוק אפור אמרתי למנהלת והיא אמרה "כן שוק אפור" .
היות ועבדתי בעברי בחברה פניתי לדרג גבוע יותר והוא אמר שהטיםול הוא ביד המנהלת. נורא עצוב שהכל אטום אצל מנהלים "גדולים" , שלא מוכנים להקשיב.
בקשתי הצנועה היא שירות למדיח ולא מעבר, ואני מדגישה אני ישלם את התשלום עבור השירות 120 ש"ח.
חבל שבקריסטל לא משלמים לי הזמן ועוגמת הנפש שנגרה לאימי.
תפקידה העיקרי של שירות קריסטל הוא לתקן מוצרים ועצוב מאוד שאת זה היא לא יודעת לעשות.
עלבון סוג הנזק :
תיקון המוצר פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה