פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ביותר נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי מכונת כביסה של aeg ל קריסטל שקנינו אותה ב-08/08 והיא עדיין באחראיות.לפני פסח היא התקלקלה-הזמנתי טכנאי שהיגיע לאחר 5-6 ימים.הוא לא הצליח לתקן כי היה צורך להחליף איזה פלאג.הטכנאי עמר שיחזרו אליי לגביי המשך טיפול.למחרת לקראת סוף יום התקשרתי לשרות לברר ונמסר לי שטכנאי יגיע בעוד איזה שבוע כי צריך להזמין חלק ממעבדה אחרת.אף אחד לא התייחס אל הבקשות לזרז את התיקון.אני לא רוצה לפרט מה עבר עליי-יש לי ילדה קטנה,שבועיים בלי מכונה-זה בלתי נסבל!!!התקשרתי לפניות הציבור,התלוננתי ומה לא עשיתי.לאחר שהרכיבו את החלק המכונה שוב התקלקלה-שוב תיקנו.ואתמול שוב התקלקלה והיום הטכנאי לא הצליח לתקן(הוא טוען שהתיקון הקודם לא היה טוב) ולא ייצרו איתי קשר ולא כלום.קשה מאוד להתגבר על הכעס שממלא את כל כולי.כל הסיפור היה מתובל בייחס גרוע של פקידות בשרות לקוחות, בזבזנו כספים על כיבוס בגדים במכבסה,בכיתי והכי כואב על הכסף ששילמתי עבור המכונה של "קריסטל" דווקה בגלל השרות ובגלל שהחברה הזאת נחשבת ל"עומדת מאחורי המוצר"
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה של מכונת כביסה לחדשה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה