פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע משפיל ומעליב . נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הצורף 3 חולון כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יש לי מכונת כביסה של קריסטל מזה שנתיים וחצי , לפני בערך כחודשיים המכונה התקלקלה הגיע טכנאי לביתי שקבע כי המנוע התקלקל תואם לנו טכנאי למס ימים לאחר מכן והחליף את המנוע .
בשבוע שעבר שוב המכונה הפסיקה לעבוד התקשרתי לש"ל ענתה נציגה בשם אלונה שתיאמה לי טכנאי ליום המחרת .
הגיע טכנאי בשם בני שאמר שנתקע משהו בפילטר "סידר" את זה והלך.
כשהגעתי לביתי הפעלתי שוב את המכונה אך היא נעצרה שוב בדיוק כמו קודם לכן
התקשרתי שוב ליום המחרת אחרי הרמת טונים וויכוחים קבעו לי טכנאי לאותו היום.
הגיע טכנאי בשם יניב זיתוני שהציף את כל המטבח במים הסיר את עגלת המכונה ושבר את מכסה הפילטר ובסופו של דבר קבע שהכרטיס הדיגיטלי התקלקל ושאצור קשר ביום ראשון עם ש"ל .
התקשרתי היום לש"ל קיבלתי שוב יחס משפיל ומעליב מנציגה בשם אורטל שאמרה לי שאמתין בסבלנות עד שייצרו עימי קשר מהמחסן ויבדקו בכלל עם יש להם כרטיס במלאי .
בינתיים אני ממתינה חסרת אונים בלי מכונת כביסה כבר 6 ימים .
לטיפולכם אודה -
מיכל עקיבא ,
טל - 0526612274 .
עוגמת נפש סוג הנזק :
יצירת קשר ותיקון המכונה במהרה ופיצוי על עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה