שירות למדיח כלים בלומברג |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום רביעי או חמישי, התקשרתי ל- *2620 ותאמתי טכנאי ליום שני, 25.5.09, מאחר שהמדיח לא נכנס לפעולה מזה כמה ימים.
הטכנאי הגיע בזמן, בדק את המדיח והודיע שצריך להחליף את הכרטיס האלקטרוני.
אמרתי לו שיעשה זאת. אמר שאין לו כרטיס ושצריך להזמין אותו.
שאלתי איך זה יתכן? מאיפה להזמין? האם יותקן היום?
הדבר היחיד שקיבלתי עליו תשובה הוא שזה לא יקרה היום וכנראה גם לא מחר. שהוא לא יודע אם יש את הכרטיס במלאי.
התקשרתי לשירות ("מרום", ולאחר שיובשתי על הקו, התקשרתי שוב וענתה לי חני.) ושם נאמר לי שאין מה לעשות, וזה הנוהל. לא נותנים לטכנאי חלפים ששווים "עשרות אלפי ש"ח", ושמחר הטכנאי יגיע ויודיע מה הוא צריך והחלק יוזמן.
ניסיתי להתקשר לפניות הציבור בקריסטל בטל - 03-9100400 שלוחה 5 - אך שם מעבירים למספר אחר - 074-7221008 - בו כלל לא עונים, גם אחרי המתנה של כ- 20 דקות.
|
עגמת נפש ואי מתן שירות |
סוג הנזק : |
מזה מעל שבוע יש לי פסל חסר תועלת של בלומברג בבית. נדרש תיקון מיידי ללא סיפורי מעשיות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|