|
|
|
|
|
|
תנור אפיה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 03 מאי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנה קבלתי תנור מתנה לאחר מס חודשים הדלת של התנור
התפרקה בפתיחתה לאחר אפיה התקשרתי למוקד שרות לקוחות לטיפול .
הוזמן טכני למקום ששמו יניב מטעם חברת קריסטל לקח את הדלת ללא שום מסמך המעדכן דגם של תנור וכו' לאחר מס ימים יצרתי קשר עים חברת שרות קריסטל ולא ידועו לענות לי מה עלה בגורל הדלת לאחר מס טלופונים חוזרים ומורתי עצבים ושיחות ללא תשבות .
הגיע טכני קריסטל עים דלת בצבע לבן שהתנור שלי בצבע כסוף .
ואמר לי דלת חלופית עד שנמצא את הדלת שלך כי היא נעלמה במעבדה .
ואף אחד לא יודעה מה עלה בגורלה .
ולאחר שטכני יצאה מביתי התקשרתי למורקד שרות קרסטל שוב ובקשתי מהם לחפש את הדלת של התנור כי כבר חודש ימים את לי תנור לאפות ו ולבשל כאשר חג שבועות הייה בפתח .
ומוקדנית בשם לירון אמרה שיחזרו ויטפלו לי בזה .
ועברו כמה ימים טובים ולא שמעתי מהם מעומה .
היום בתאריך 4.06.09 הגיעה לי טכני יניב אותו טכני שלקח את הדלת של התנור עים דלת שונה לא שייכת לתנור .
בבקשה . בבקשה ממכם אנא עזרו לי ל'קבל את הדלת שלי בחזרה .
אני רוצה להשתמש בתנור שילדי קנו לי מתנה בתודה .
אהובה מס פאלפון 050-4535256
|
שיחות והמתנה חינם |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|