פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע, חוסר פתרון בעיה ואי עמידה באחריות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/05/08 רכשתי מכונת כביסה של קריסטל. כשטכנאי של החברה התקין לי את המכונה הוא הציע לי להרחיב את האחריות על המכונה לשנתיים נוספות. לאחר כמה חודשים של שימוש שוטף במכונה, כל חלקי הגומי של המכונה התמלאו בעובש שחור, גם בדפנות התוף וגם בגומי האוטם את המכונה. התקשרתי לשירות של קריסטל והזמנתי טכנאי ל-21/05/09. הטכנאי לא הגיע בשעות שנקבעו ולא הודיע על איחור והגיע שעה אחרי תום השעות שנקבעו.הטכנאי טען שחומר בשם classic - חומר לטיפול תקופתי של חב' קריסטל אמור לפתור את הבעיה ושעלי להשתמש בו כל 4 חודשים. הוא מכר לי 3 מיכלים בשווי 150 ש"ח. הטכנאי שפך את האבקה של אחד המיכלים לתוך המכונה והפעיל אותה על הרתחה ואמר שכל העובש יעלם. לאחר שהטכנאי הלך והמכונה סיימה את עבודתה, בדקתי אם העובש נעלם ולא רק שהוא לא נעלם כי אם היה ריח נוראי שנמשך כמה שבועות והסריח לי את כל הבגדים. צלצלתי לשירות שוב ושם ענו לי כי "לא הצמידו לי אקדח לראש" כשקניתי את החומר ושאין מה לעשות ושלא יחליפו לי את כל הגומי המעופש. כעסנו נורא וביקשנו לדבר עם ממונה/אחראי. אמרו שיחזרו אלי ולא חזרו אלי גם כעבור כמה ימי עבודה. צלצלתי שוב ושוב ובסוף אחת המוקדניות אמרה שכל שעלי לעשות בשביל לפתור את הבעיה הוא לנקות בעצמי את העובש ולשפשף עם מלח-לימון. ניסיתי לנקות את העובש, אך ללא הועיל. אין לי מושג מה עוד לעשות בכדי שיחליפו לי את החלקים מלאי העובש והשירות והמקצועיות שנתנו לי בחברת קריסטל היה מתחת לכל ביקורת ולא סיפקו לי פתרון הולם לבעייתי, למרות האחריות המורחבת על המוצר.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החלפת חלקים פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה