|
|
|
|
|
|
שירות תיקון למקרר אמקור |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברשותי מקרר אמקור מבוטח לכ 5 שנים. לפני כשנה התקלקלהמאורר במקפיא. המאורר תוקן ואילו מכסה הפלסטיק של המאורר המגן עליו נשבר תוך כדי התיקון. הטכנאי הודיע לי שאין לו במלאי והוא ימין את החלק ויהיו איתי בקשר. מאז ועד היום החלק בהזמנה ועדין לא הגיע. בדצמבר 2008 חברת אמפא מכרה את הזכויות לקריסטל והם מינואר 2009 נוקטים בסחבת כגון:החלק עדין בהזמנה " קובעים מועד לתיקון ולאחר מיכן מבטלים וכו"..אנא עזרתיכם..
|
תיקון הבעיה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|