פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השירות לא אמין, לא מקצועי וללא המענה המתאים נושא התלונה:
בויקו אלכסנדר שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
1. אני כלקוח נאמן למותג קריסטל (שתי מכונות כביסה למשך 18 שנים), רכשתי בחודש נובמבר 2008 מדיח כלים של חברת בלומברג מדגם GIS 1380.
2. חברה נמדדת בתיקון תקלות ופיתרון בעיות הלקוחות כאשר הן צצות, והבעיות לא איחרו להגיע.
3. לאחר סחבת של חודש בהתקנת המדיח כלים הכוללת: אי הגעת טכנים בתאריכים ושעות שנקבעו מראש, אי מענה טלפוני מצד החברה הותקן לבסוף המדיח בהצלחה.
4. לאחר כחצי שנה שמתי לב שהמדיח כלים תקול : לא מחמם מים ולא מייבש כלים, כלים יוצאים רטובים עם כתמים לבנים.
5. פניתי למוקד שירות הלקוחות לצורך טיפול בתקלה הנ"ל. לאחר שלושה ימים נשלח אליי טכנאי הביתה ובבדיקה שלו נקבע שהכרטיס פיקוד לא תקין, אשר לא קיים במלאי ויש צורך בהחלפתו בחדש.
6. לאחר שבוע הגיע טכנאי אשר החלף את כרטיס הפיקוד ועזב את הבית ללא בדיקת תקינות המדיח כלים. כתוצאה מכך המדיח התחיל לעבוד ללא תצוגה דיגיטאלית.
7. שוב פניתי למוקד שירות ושוב שלחו אליי טכנאי לאחר שבוע, הפעם טכנאי קבע שכרטיס תצוגה לא תקין ויש להחליפו (כרגיל גם את זה אין במלאי החברה).
8. לאחר שבוע הגיע הטכנאי עם כרטיס תצוגה אשר לא מתאים לדגם המדיח כלים שלי, ולכן לא תוקנה התקלה.
9. בפנייה נוספת שלי למוקד שירות ביקשתי לדבר עם אחד מהממונים על השירות וביקשתי לא לשלוח אליי טכנאים זוטרים/מתלמדים. הובטח לי בטלפון שראש צוות הטכנאים בשם אסף יחזור אליי בהקדם.
10. לאחר ארבעה ימים שבהם ביקשתי לקבל תשובה לגבי תיקון התקלה, וזאת לאחר שאסף לא חזר אליי, קבעו לי מועד הגעה של ראש צוות הטכנאים שיגיע לביתי לתיקון התקלה.
11. לאחר שלושה ביקורים של ראש הצוות (אסף) המדיח חזר למצבו הראשון (עם התקלה הראשונה הנ"ל) ובנוסף כפתורי ההפעלה שנלחצים רק בכוח רב, חוסר בברגים בדלת המדיח והתצוגה הפכה לצבע ירוק (היתה אדום בהתחלה???).
12. לדעתי לא מתאים לחברה עם שם כזה גדול לתת שירות תיקונים ויחס ללקוח גרוע ולא מיקצועי בלשון המעטה.
13. אני דורש במיידי שהחברה תיצור איתי קשר לטובת החלפת המדיח כלים התקול בחדש, כי אינני מעוניין להיות שפן הניסויים של טכנאיי החברה (גם זוטרים וגם בכירים).
14. בנוסף אני שומר זכות לעצמי להגיש תביעה משפטת בנדון ולפרסם את הסיפור הנ"ל בכלי התקשורת.
15. אבקש טיפולכם המהיר בנושא.
16. בברכה,


עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המדיח כלים התקול בחדש + פיצוי על עוגמת נפש וביזבוז זמן שלי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה