מדף למקרר - השירות גרוע |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי מקרר אמקור 631 בשנת 2003 .
לפני חצי שנה נשבר לי המדף העליון במקרר וכך יצא לי להכיר את השירות של "קריסטל" או יותר נכון, אני תקוע עם חברה שלא רוצה לתת שירות.
הסיפור הוא כזה, במשך 6 החודשים האחרונים אני מתקשר לשירות החלפים של קריסטל והם מספרים לי על מחסור ואמור להגיע בקרוב ועוד שבועיים / חודש יגיע ושאני ינסה אז. אני מתקשר אחרי שבועיים/ חודש בצפייה שהמדף הגיע,
אך אבוי, התשובה לא משתנה.
אפילו ביקשתי לדבר עם מנהל השירות לפני 5 שבועות, אמרו לי שיחזור אלי, אך הטלפון עדיין שותק.
אני רק מחפש מדף....
עם כזה שירות, לפחות שישנו את הסלוגן שלהם ל- קריסטל ל א לוקחת אחריות על השירות.
אני יודע שעניין אמקור עבר אליהם ולוקח זמן, אבל חצי שנה ? (וזה לא סוף סיפור)
נכון לעכשיו, אני בטוח שעם שירות כזה אני אקנה מוצר שקריסטל נותן לו שירות.
צביקה.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
מדף עליון למקרר שלי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|