פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לתת שירות< נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

רכשתי כיריים גז (5 להבות ייצוק) ותנור בילדינג של חברת קריסטל בשקם אלקטריק באמצע ינואר 2009.
המוצרים הגיעו לדירה שבבעלותי (הדירה מושכרת) בנתניה בסוף ינואר.
הזמנתי טכנאי להתקין את המוצרים כנדרש עפ"י החברה.
בתחילת פברואר, הגיע אדם מטעם שרות קריסטל אשר לטענתו אינו מוסמך להתקין את הכיריים והתנור ורק פתח את האריזה - כאשר התברר שהמפסקים של הכיריים שבורים.

לאחר מספר שיחות עם שירות קריסטל ורק לאחר התערבות שקם אלקטריק נשלח טכנאי מוסמך לאחר כמספר ימים.
הטכנאי לא הביא עימו את המפסקים השבורים וכן לא הביא עימו מספיק ספוג איטום לצורכי התקנת הכיריים.

לאחר מספר רב של שבועות - לטענת החברה אין מפסקים כאלה במלאי, ומספר תאומים נקבע מועד בסוף מרץ להגעת טכנאי עם המפסקים והספוג איטום.

בזמן שעות ההגעה המתואמות של הטכנאי חיכו בבית דיירי הדירה בהמתנה לטכנאי - הטכנאי לא הגיע כמתוכנן!

לאחר פניה לשירות הלקוחות נאמר לי שאני "חסום לשרות" ועליי לשלם 150 ש"ח עלמנת לקבל שירות.

שירות קריסטל נוהגת בעזות מצח וחוצפה שלא ראיתי בחיי.

נכון להיום עברו 6 חודשים כמעט מאז הרכישה, כיריים יקרות מאוד שנקנו בחנות מכובדת (לא בסייל או באינטרנט...), הכיריים לא מותקנות כמו שצריך ואולי אף מסוכנות והמפסקים של הכיריים שבורים.

שירות קריסטל טעו לפחות פעמיים וגרמו לי בכך להפסיד זמן עבודה יקר - שכן אינני מתגורר בדירה.

אל אף כל בקשותיי לדבר עם מנהל מטעם השירות, נענתי בשלילה, וכן בלגלוג.

אנא עזרו לי לקבל את המגיע לי בתור צרכן ולחסוך ממני את הטירחה לפניה לערכאות, שכן אני לא כבר לא יודע מה לעשות.

תודה מראש,

אמיר נוה
עוגמת נפש סוג הנזק :
שירות בסיסי והוגן פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה