פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות למקרר אמקור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.5.08 רכשנו מקרר אמקור דגם 520QCC. בתעודת האחריות נרשם שהיא לתקופה של שנה + 9 שנים נוספות למערכת הקרור.
בתאריך 21.4.09 הוזמן שירות למקרר בגלל נזילת מים מדלת תא ההקפאה. הטכנאי שבא לא בדק מאומה וטען שהנזילה נגרמת בגלל שאיננו סוגרים היטב את הדלת. אנו עברנו מזמן את גיל 70 שנה, והתפתנו להאמין לטכנאי.
בגלל בעיות רפואיות לא התפנינו להזמין שנית את הטכנאי, כי הבעיה לא נפתרה למרות הקפדתנו על סגירת הדלת.
בתאריך 21.6.09 פנינו שוב לקריסטל באותו נושא, אבל נציגת השרות (חיה) טענה שעברה תקופת האחריות ונאלץ לשלם 230 ש"ח לביקור הטכנאי. כמו כן נאלץ להמתין 4 שעות לבואו (לעומת שעתיים בתקופת האחריות).
הודעתי שאאלץ לשלם תוך מחאה, ובכוונתי לתבוע את הנזקים בבית הדין לתביעות קטנות.
בתאריך 22.6.09 בא הטכנאי יעקב ומצא שגוף החימום שמתחת לרצפת תא ההקפאה לא עובד וצריך להחליפו, ולכן יבוא למחרת לבצע את התיקון.
שוב נאלצנו להמתין 4 שעות, וכשוא הגיע הוא גילה שבסך הכל כבל החשמל לגוף החימום היה מנותק. מיד כשחיבר אותו נפתרה הבעיה.
לדעתנו לא היה עלינו לשלם עבור ביקור הטכנאי כי זה היה מחדל שלהם שלא גילו בזמן את הבעיה. בתחילה הטכנאי הראשון שכלל לא בדק, וגם השני לא בדק עד שבא שוב להחליף את גוף החימום ורק אז גילה שכבל החשמל מנותק.
עלבון, עגמת נפש ו סוג הנזק :
אנו מבקשים לקבל החזר התשלום בסך 230 ש"ח, וכן פיצוי על בזבוז הזמן והרשלנות של אנשי השירות פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה