פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות ושירות לקוי מייבש כביסה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חמישה חודשים אמי רכשה מייבש כביסה של חברת קריסטל .לאחר חודש וחצי של שימוש דלת הסוגר נמסה ונשברה וגרמה לניתוז של החלקים לתוך המכונה.לאחר המתנה של שבוע (אשר כולל המתנה 3 ימים לטכנאי,לקיחת החלק הפגום,הזמנת חלק חדש,הגעת חלק חדש והגעה חוזרת של הטכנאי) הוחלפה הדלת בדלת חדשה.לאחר שבועיים של פעילות גם הדלת החדשה נמסה ונשברה בדיוק כמו קודמתה,אותו תהליך חזר על עצמו כמו בשלב הראשון,שבוע המתנה,הגעת טכנאי פעמיים כמובן שיש צורך כל פעם "לזרז" בטלפון עם כל זה
שבוע המתנה גם במקרה השני.
לאחר חודש וחצי של פעילות מהמקרה השני,הבוקר שוב פעם נשברה הדלת,ואני עובד עצות.
מיותר לציין,המכונה לא מועמסת,לא עובדת בכל סבב רצוף מעל 50 דקות בתהליך חימום לא מקסימאלי,ללא ספק מדובר בפגם של אותו חלק.
לסיכום,מדובר במוצר אשר נמצא אצלי חמישה חודשים,היו מישה טכנאים,איבוד זמן יקר,וכעת אני נכנס לשבוע השלישי של השבתת המוצר.
פניתי ל "מחסני חשמל" מהם קניתי את המוצר,חוץ מלהתקשר לקריסטל ולעקוב מרחוק הם לא עזרו לי למעבר לכך.
איבוד שעות עבודה,זמן יקר סוג הנזק :
החלפת מוצר או תיקון יציב לאורך זמן פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה