פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה AEG< נושא התלונה:
ויקטוריה ויקטוריה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏16 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח' הצורף 3 חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
להגדרה חלם זה כאן יש שיאים חדשים.
בתחילת שנת 2002 רכשתי מכונת כביסה מסוג AEG.נותנת השירות על המכונה היא חברת אמפא תדריאן(שכמו שהיא נתנה שירות אין פלא שהחברה פשטה רגל)לאחר שהסתיימה תקופת האחריות הציעו לי מחברת אמפא לבטח את המכונה ל-5 שנים בעלות של 1400 שח,ואכן נענתי לבקשת החברה ושילמתי את הפוליסה ב-24 תשלומים שווים.לאחר פירוק החברה(פשיטת רגל) נאמר לי שחברת קריסטל(לא פחות גרועה במתן שירות)רכשה את חברת אמפא וכעת היא המבטחת את המכונה.
לאחר תקופה מסויימת החלו להתעורר בעיות במכונה כאשר התקשרתי להזמין שירות החלה מסכת התעללות בלקוח הישראלי שכמותה ניתן לראות רק בישראל,מתי תלמדו קצת מארה"ב איך נותנים שירות ללקוח?!.
במשרדי החברה נאמר לי בזו הלשון-"מכיוון שכבר שילמת על הביטוח תצטרכי לשלם עוד 120 שח השתתפות עצמית"כאשר סירבתי מכיוון שאני עוד בתקופת אחריות הציעו לי לדבר עם עו"ד שהוא כנראה מונה ע"י בית המשפט כנאמן החברה.
העו"ד הסביר לי שזו החלטת בית המשפט ואני כאישה שומרת חוק מקבלת את החלטת בית המשפט הנכבד גם אם היא לא מוצאת חן בעיניי.
פניתי חזרה לקריסטל והזמנתי שירות על מנת לתקן את המכונה בידיעה שעליי לשלם השתתפות עצמית של 120 שח ואכן נקבע לי ביקור טכנאי.
כאשר הגיע הטכנאי לביתי(שילמתי 120 שח ויש קבלות בידיי)הוא אמר לי שכעת הוא לא יכול לטפל במכונה מפני שאין לו את הזמן הדרוש לשם התיקון והוא יחזור בעוד כמה ימים.
לאחר כמה ימים שלחו טכנאי אחר שפירק את המכונה לגורמים קטנים ואמר שלא ניתן לטפל בחלק מסויים(לזכרוני היו אלה המיסבים והתוף)וצריך לקחת את החלק למעבדה.
הטכנאי "ניהל"מו"מ עם האחראי עליו מה לעשות ובהמלצתו עזב את הבית כאשר המכונה מפורקת וללא פתרון.
לאחר מכן התקשר אליי אדם בשם ניסים(חוצפן ברמ"ח אבריו)והציג עצמו כמנהל השירות.ניסים דיבר באלו המילים-"למכונה יש קלקול רציני על מנת לתקן אותו תצטרכי לשלם עוד 480 שח"כאשר הסברתי לו שאני עדיין בתקופת הביטוח(תוקף הביטוח עד לחודש מרץ 2010)הוא אמר לי שאין פתרון אחר"ובכל מקרה עוד מעט הביטוח מסתיים"חוצפה ישראלית טיפוסית,אבוי לקריסטל אם אותו ניסים הוא מנהל השירות שלה!.
בתחילה הוא אמר שלא ניתן לתקן את המכונה ואח"כ-"ניסה את מזלו"אולי הוא יתפוס דג ברשת וירויח עוד 480 שח על חשבוני.
כעת,אני עם מכונה מפורקת עדיין בתקופת הביטוח וללא פתרון לכביסה יומיומית ל-6 נפשות ומתניידת בין 2 ילדיי הנשואים שמכבסים עבורי את הכביסה. יש לציין, בידיי כל המסמכים המעידים על ביטוח המכונה,שילמתי 120 שח השתתפות עצמית לבקשת העו"ד ועדיין אין פתרון,אפילו לא שלחו טכנאי להרכיב את המכונה בחזרה.
מסקנותיי הם ברורות:
1.כאשר חברה בישראל פושטת רגל האזרח הקטן משלם את המחיר.
2.לא לרכוש מוצרים שנותנת השירות היא חברת קריסטל,מדובר בנותני שירות גרועים ביותר,מתנשאים ומעוותי צדק.
בכוונתי אם לא יימצא פתרון לשביעות רצוני להגיש תביעה בבית המשפט הנכבד כנגד חברת קריסטל על חוסר הצדק והרמאות שהופגנה כלפיי.
אינני חמדנית אך הייתי רוצה שמי שמזלזל בלקוח סופו שיזלזו בו,לכן אם אתם רוכשים מוצר חשמלי תבדקו קודם מי נותן השירות,או יותר נכון כולם רק לא קריסטל.
בתודה מראש,ויקטוריה דהן,צפת
כספי סוג הנזק :
מכונה חדשה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה