פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות תיקונים לקוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
זה למעלה מחודש ימים, אנו עומדים בקשר מתמיד עם חברת קריסטל בענין - תיקון מתקן הקרח במקרר 'אמנה' שברשותנו. חברת קריסטל קיבלה מאיתנו תשלום עבור חידוש ביטוח למקרר המדובר. במהלך תקופה זו (קיץ), הגיעו טכנאים לביתנו על מנת לתקן את התקלה, אך ללא הועיל. עושה רושם שהטכנאים אינם יודעים כיצד לפתור את התקלה. תוך כדי ביקור היו הטכנאים מתקשרים לחבריהם כדי שייעצו להם מה לעשות. תמוהה בעיני שכדי לתקן מתקן icemaker פשוט נדרשים כ"כ הרבה ביקורים(6 ביקורים!!!) ועדיין הבעיה לא נפתרה. המקרר אינו מייצר קרח!!! חוסר המקצועיות בולט. יש לציין שההמתנה לבואם של הטכנאים גרמה לנו איבוד ימי עבודה יקרים. בימים אלה הפסיקו הטכנאים להגיע ואנו נשארנו עם מקרר מקולקל. בשירות לא ניתן לנו הסבר על אי הגעתם של הטכנאים. אנא עיזרו לנו בכלים הקיימים ברשותכם ע"מ לפתור את הבעיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המקרר לאלתר פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה