פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מערכת קירור במקרר נושא התלונה:
שאוליאן ניר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
הסיבים 19 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך 01/09/06 רכשתי מקרר אמנה דרך "אבי סופר" סניף בני ברק במעמד הרכישה נמסרו לי פרטים לגבי האחריות של המקרר ושל מערכת הקירור שלו והובטח לי כי תעודת האחריות תגיע אלי בדואר דרך קריסטל ( נותנת השרות), היום לקראת סיום האחריות מקרר האמנה שלי הפסיק לעבוד. התקשרתי לקריסטל כדי לראות מה אני יכול לעשות ומיד המוקדנית בשרות אמרה לי כי אין בעיה עלות הביקור תעלה לי 230 ש"ח ועלות מערכת הקירור תעלה לי עוד 2000 ש"ח. לאחר ברור עם טכנאי פרטי התברר לי כי החברה מחויבת לפי חוק לתיקון מערכת הקירור בשלוש השנים הראשונות ללא כל קשר לתעודת האחריות שלה ( לפי חוק הפיקוח על מצרכים ושירותים, תשי"ח – 1957 סעיף 2 א ). התקשרתי שוב לשרות לקוחות ושאלתי לגבי זכויותיי ומאותו הרגע החלו הטרטורים המעיקים של העברה מאדם לאדם, התחמקויות בכל מני תירוצים וטענות מגוחכות שאם אין לי פיזית את תעודת האחריות ( שכלל לא נשלחה אלי) הם לא יודעים אם יש לי אחריות או לא, ורק לאחר שלצערי הרמתי את קולי בשיחה הרביעית שלי עם שרות הלקוחות הסכימו לשלוח אלי טכנאי שיברר לפי מספר המקרר אם יש לי אחריות או לא כמובן אותו טכנאי לא ידע על מה מדובר אבל הוא הסכים לתקן זמנית את המקרר ( מכיוון שהיה יום שישי בצהרים) עד שיתברר אם יש או אין אחריות. לאחר כל שיחה עם שרות הלקוחות הם השכילו להבין ולהכיר בעוד פרט ופרט, בינתיים אני בקשר טלפוני עם קריסטל אשר מנסים להתנער מאחריות ומטרטרים אותי עד צאת הנשמה
יש להוסיף כי כל המסמכים שהם דרשו הצגתי לפניהם חוץ כמובן מתעודת האחריות
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המקרר ופיצוי הולם פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה