פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות חוזרות ונשנות של מכונת כביסה קריסטל נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
המכונה כביסה כבת כשנתיים. מיום רכישתה תוצר המכונה היא כביסה מקומטת ולא נקיה.
לקח לנו קצת זמן להתלונן על כך אך לבסוף התלונננו בפני השירות של קריסטל על הבעיה. הטכנאי שהיגיע אלינו היה לא מיומן וטען כי החלפת קבל ונקיון האבנית יפתרו את הבעיה(בתשלום מלא כמובן). החלפת הקבל שיפרה את הנקיון במעט אך לא פתרה את התוצר: כביסה מקומטת. לאחר זמן מה פנינו אליהם שנית עם אותה התקלה ולאחר ויכוחים רבים הם הסכימו לשלוח טכנאי מומחה לבדיקה על חשבונם. הטכנאי המומחה היגיע למסקנה של קודמו - להחליף קבל. שוב הוחלף הקבל וכמובן ללא שום שיפור. ברור לכם שאנו כבר מיואשים מהסיפור. לאחר שיכנועים עצמיים החלטנו לאחר מספר חודשים לא להתייאש ולנסות שוב. שוב שירות קריסטל העלו את הטענה שעבר זמן ארוך מידיי (כחודשיים) הם מתנערים מאחריות בטענה שעבר זמן ארוך מידי וזה לא יכול להיות ואני חייב לשלם שוב על הביקור.
מכוון שכך שוחחתי עם מנהל מוקד שירות הלקוחות (היום 04/12/05) ולמרות שציינתי שמדובר באותה בעייה שמעולם לא נפתרה, היא פותרת את עצמה בכך שאומרת שעבר יותר מחודש ועתה אני צריך לשלם על ביקור וכו'.
הבעיה היא לא כסף!!!. מה שאני מצפה שיקרה הוא שהם ישלחו מומחה להחליף לי שוב קבל. אני אאלץ לשלם עליו ועל הביקור, אבל ידוע שפתרון זה לא עזר וכבר שילמתי עליו פעם אחת. נראה לא לא סביר שאם אני מתלונן על אותה בעיה מספר פעמים ולא מקבל פתרון שהתשובה של השירות תהיה עבר יותר מחודש למה לא התלוננת בזמן? נניח שהם חושבים שאני מנסה להשיג תיקון בחינם האם היה עוזר לי להתלוננן על אותה בעיה? האם סביר בעיניהם שיכול להיות לקוח שמתלונן מספר פעמים על אותה בעיה סתם בדי להציק? להטריד? להעביר את הזמן שאין לו?
אם הם לא יודעים לתקן או שמדובר בבעיה כרונית של מודל המכונה שיגידו? אבל ברור שלא משאירים לקוח בצורה כזו. מדובר בחברה לא קטנה, וזו לא מכונת הקריסטל הראשונה שלי (אבל אולי האחרונה כל עוד הם נותני השירות).
זה בדיוק המקרה הקלאסי בו נבחן שירות. ודעתי הם נכשלו בגדול. השיחה שלי עם רויטל - מנהלת מוקד שירות הלקוחות- לא עזרה למרות שהסברתי לה למה לא מדובר בניסון שלי להשיג משהו בחינם. ושאותה בעיה מעולם לא נפתרה. חבל שכזו חברה בחרה לנהוד כך.

ניצן

עוגמת נפש סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית אג שם ותפקיד:
תודה על פניתו של הלקוח תגובה:
הנושא הועבר לטיפולו המקצועי של הגורם המתאים בחברה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה