|
|
|
|
|
|
שירות זבל ומוצרי חשמל זבל חד- פעמיים!!!!!!!!!! |
נושא התלונה: |
יום שלישי 25 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מהחודש הראשון שקניתי מכונת כביסה של קריסטל היו לי איתה בעיה המכונה הגיעה אליי כנראה עם פגם ומאותו זמן כל חודש חודשיים מגיע אליי טכנאי לפחות פעמיים. אני התלוננתי כמה פעמים בשירות לקוחות ולא עשו עם זה כלום כל הזמן הזמינו לי טכנאים שוב ושוב. בנוסף לזה נתנו לי לשלם על חלקים חדשים סתם כי לאחר ששילמתי שוב היו תקלות וגם ביזבזו לי ימים בבית.אתמול שוב המכונה הדפוקה של קריסטל היתחרפנה והתחיל לנזול ממנה כרגיל מים ציצלתי לשירות לקוחות של קריסטל ביקשתי מהם לדבר עם מישהו כי כבר נימאס לייייייייי ואמרו לי אין מה לעשות שוב נזמין לך טכנאי ותיקחי פקס של פניות בציבור ותשלחי מיכתב ובאמת שלחתי להם מיכתב לפניות הציבור נראה בכלל אם יענו לי..... והזמנתי טכנאי להיום אמרו לי בין השעות 12 ל-14.00 ציצלתי לשרות לקוחות ובשיא חוצפתה של הנציגה היא אומרת לי לא קבעו לך בין 12 ל-16.00 אמרתי לה שזאת חוצפה מי ישלם לי על יום העבודה ? לתקוע יום שלם אנשים בבית? ובנוסף יותר חוצפה שאני קבעתי שעה אחרת והם קבעו לי שעה אחרת זאת חוצפה ושירות על הפניםםםםם זאת פעם אחרונה שאני או קרוביי רוכשים מוצר של קריסטללללללל!!!!!.
|
עוגמת נפש עלבון ו |
סוג הנזק : |
לקחת את המכונה לזבל ולתת לי חדשה!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|