פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תודעת שרות גרועה!!!! נושא התלונה:
עדן נצחית שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שבת בבוקר התאריך 22/08/2009 גילינו כי המקרר שרכשנו מלפני שנתיים שוב התקלקל. הפעם הקודמת הוא תוקן בתאריך 02/08/2009.
התיקון הקודם היה בעלות של 900 ש"ח וכלל החלפת לוח פיקוד אלקטרוני שאינו כלול במסגרת האחריות שהחברה נותת. התקשרתי ביום ראשון התאריך 23/08/2009 בשעה 08:15 לחברת השירות להזמין טכנאי בפעם הנוספת בדחיפות. נאמר לי שיגיע היום טכנאי וצריך להיות זמינים בטלפון שתוך חצי שעה מרגע ההודעה בטלפון צריך להיות בבית. בשעה 15:05 התקשר הטכנאי ואמר שהוא בדרך לביתי. מיד הזעקתי את בעלי שיגיע בעזרת האופנוע שלו במהירות הביתה. בשעה 15:15 התקשר שוב הטכנאי ושאל איפה אנחנו מדוע אין אף אחד בבית?. הסברתי לו שאמרו לנו להיות תוך חצי שעה בבית ובעלי כבר בדרך וצריך להגיע בדקות הקרובות. הטכנאי כעס ואמר שזה לא בסדר ושאין לו זמן לחכות. בשעה 15:30 (25 דקות אחרי שהגיע)הטכנאי התקשר והודיע שהוא לא מחכה יותר והלך. בעלי הספיק לראות את הטכנאי יוצא מהרחוב, צפר לו אך זה לא התייחס והמשיך לנסוע. מיד הרמתי טלפון לשרות והברתי את הקטסטרופה אך הם לא נטו להאמין למה שספרתי וטענו שהם דברו עם הטכנאי ושאנחנו איחרנו ואין מה לעשות. מחר יתאמו שרות נוסף. מיותר לציין שכל המצרכים שהיו במקרר (בשר ומוצרי חלב) הושלכו לפח האשפה. נזק של מאות שקלים. תלונתי היא על הטכנאי ששיקר והתנהג בחוסר סבלנות וסובלנות!!!! אין לי דרך להוכיח את טענותי ומילה שלי היא נגד מילה של הטכנאי. מאחר ובפניה לאורנג' (חברת הסלולר שלי) אין דרך לקבל פירוט של שיחות נכנסות מחמת חסיון הלקוח. שאלתי היא האם אין לנותני השירות באשר הם טיפת חמלה להשאיר בקיץ בחום של אוגוסט משפחה ללא מקרר. גם אם היה צריך לחכות 5 דקות מעבר לזמן המוקצב לו (מה שלא קרה בפועל) מה היה קורה????
כספי עלבון ו סוג הנזק :
אומנם תיאמנו שירות להיום (גם ככה לא נשאר במקרר מה לקרר) ובא טכנאי אדיב יותר הייתי רוצה שיפצו אותי על הנזק הכספי ויתנצלו על ההתנהגות שאינה הולמת נותני שירותים. הנהלת החברה יכולה להזמין פירוט השיחות של הטכנאי לתאריך 23/08/2009 ולאמת את טענותי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה