שירות גרוע |
נושא התלונה: |
בנימין טלי |
שם/כינוי: |
יום ראשון 30 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי טכנאי למכונת כביסה חדשה , ב 30/8/09 דיברתי עם שירות לקוחות והם טענו שהאחריות הסתיימה, אך אני קיבלתי מכתב שבו רשום שתוקף האחריות על המקרר שרכשנו מסתיימת ב 2/9/09 (ואת מכונת הכביסה הפעלנו גם ב 2/8/09 ) היה לנו תקלה גם במקרר, הגיע טכנאי, אך לא טיפל במכונת הכביסה כיוון שלא רשמתם במכתב גם את המכונת כביסה, פניתי אליכם לפני סיום תקופת האחריות, אבקש שיגיע אלי טכנאי למכונת כביסה במסגרת האחריות
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
טכנאי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|