פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
בנימין טלי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏30 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טכנאי למכונת כביסה חדשה , ב 30/8/09 דיברתי עם שירות לקוחות והם טענו שהאחריות הסתיימה, אך אני קיבלתי מכתב שבו רשום שתוקף האחריות על המקרר שרכשנו מסתיימת ב 2/9/09 (ואת מכונת הכביסה הפעלנו גם ב 2/8/09 ) היה לנו תקלה גם במקרר, הגיע טכנאי, אך לא טיפל במכונת הכביסה כיוון שלא רשמתם במכתב גם את המכונת כביסה, פניתי אליכם לפני סיום תקופת האחריות, אבקש שיגיע אלי טכנאי למכונת כביסה במסגרת האחריות
עוגמת נפש סוג הנזק :
טכנאי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה