פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנת מכונת כביסה-הגעת הטכנאי ללא התראה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר חשמלי דרך חברת קריסטל. (מכונת כביסה)
הזמנתי טכנאי ונאמר לי שהוא יגיע בשעות הבוקר של יום שני (7/9) אולם לא נאמר לי שלא אקבל התראה באותו בוקר על בואו של הטכנאי (כפי שנהוג ומקובל).
לדאבוני בזמן שהטכנאי הגיע לביתי יצאתי מהבית לכמה דקות (קניה קטנה במכולת) ולמרות שהפצרתי בנציג השירות שיבקש מהטכנאי לחכות כמה דקות עד לבואי, נאמר לי שהטכנאי ממהר ואין הוא יכול לחכות. כשהגעתי לביתי עוד הספקתי לראות את הטכנאי עוזב עם רכבו את האזור.
בשיחה עם נציג השירות הובהר לי שעלי לשלם 150 ש"ח על ביקורו של הטכנאי ורק לאחר מכן אוכל לקבל שירות.

דרישה זו איננה מקובלת עלי מכיוון שלא נאמר לי שלא אקבל התראה על בואו של הטכנאי באותו בוקר, ואין שום סיבה שאשלם עבור שירות שלא קיבלתי.

פניתי מספר פעמים אל נציגי השירות בעניין ושלחתי פקס עם פירוט הבעיה אולם להפתעתי לא זכיתי למענה כל שהוא (למעט דרישת התשלום הלא מוצדקת). מכונת הכביסה יושבת בביתי כבר שבוע וחצי כאבן שאין לה הופכין, וכרגע אין לנו מכונת כביסה!!

אשמח לעזרתכם.
תודה

כספי סוג הנזק :
לפתור אותי מתשלום מאה חמישים השקלים!! פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה