פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות איטי לא קשוב ועלות מרקיעת שחקים נושא התלונה:
כהן אייזיק שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏16 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ו' ה-11/9/09 נסדקה הזכוכית הפנימית בחזית תנור אפייה בנוי של קריסטל שברשותנו , דגם PD101N . דיווחנו עובדה זו, על פרטיה, למוקדנית. המוקדנית רשמה את הקריאה והודיעה כי רק ביום ד' ה-16/9 יוכל לבוא טכנאי , היא הוסיפה כי יש להמתין לו בבית בין השעות 1200-1600 אך הוא ייצור קשר טלפוני מחצית השעה לפני בואו. תאריך הביקור הגיע, גם הטכנאי הגיע ,ללא טלפון מקדים ופנה אל התנור.
תגובתו הראשונית: " הזכוכית השבורה היא פנימית, אני הבאתי חיצונית".
למותר לציין את התסכול הראשוני שנוצר אך בשלב הבא החל הטכנאי ,ששם משפחתו זיתוני , ליצור קשר עם גורמים בחברה שאחראים על המלאי.מקץ מספר דקות, בישר לי כי רכישת הפריט כרוכה בעלות של כ-640 ש"ח ללא מע"מ ושירות, כלומר עלות כוללת של כ-970 ש"ח.חישוב פשוט מעלה כי המחיר המופקע הזה מהווה כ-שליש מעלותו של תנור חדש. בדיעבד אוכל לומר כי מה שכנראה רכשתי זה זכוכית עם גוף חימום. אוסיף עוד כי הטכנאי עצמו לא טרח להתנצל בשם החברה או לגלות אמפטיה והבנה לעובדה שהעניין הלכאורה קטן הזה של פאנל זכוכית "תקע" אותנו דווקא לקראת החגים.
וגם סוג הנזק :
פנייה אליי של נותן השירות פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה