פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר אמנה מדגם TR525 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: מקרר אמנה מדגם TR525

א. מקרר שנרכש לפני שש שנים הוא מיושן ולקריסטל אין חלפים עבורו

לפני שש שנים רכשנו מקרר אמנה מדגם TR525. מאז רכישת המקרר נאלצנו להזמין שרות תיקונים מספר רב של פעמים עקב "הזעה" מרובה במקרר המטפטפת על מוצרי המזון, וכן נדרשנו להחליף את אטם הגומי של הדלת, הכל כמובן תוך תשלום עלויות בסכום מצטבר של אלפי ש"ח.

לאחרונה החלו להשבר במקרר חלקי פלסטיק שונים ובהם:
1. ידית הדלת.
2. מגרת הבקבוקים.
3. פין פלסטיק התומך במדף הבקבוקים הנ"ל ואשר בהעדרו לא ניתן להרכיבה.
4. מדפי פלסטיק עליהם נשען מדף הזכוכית של המקרר.


עד כאן, הדברים אולי בגדר סתם מזל ביש. אולם, כאשר פנינו למחסן החלפים של חברת קריסטל, בחולון, נמסר לי שהיות ומדובר במקרר ישן - אין להם את כל החלקים עבורו.
פניתי במכתב ובאי מייל להנהלת קריסטל ולאחר שיחות טלפון והתכתבויות רבות קבלתי את המייל הבא:

שלום רב.
להלן תשובת הספק ביחס לחלקים המבוקשים:
בקיצור אין להם כלום.
נשמח לעזור אולם כפי שנראה החלפים הללו פשוט לא ניתנים להשגה.
תודה מיכה
Dear Limor,

- 10202001 CLIP, RETAINER - not available
10609805 - backorder ETA 6/5 RETAINER, REF DOOR
10698521- ASSY, CRISP FRAME no longer available
10253527- ASSY, W REF HANDLE No longer available


Kind Regards, Christy
■ CHRISTY


כאשר שאלתי, האם מקרר שנרכש לפני שש שנים נחשב ישן, ענו לי שהם (קריסטל") סופרים שש שנים מהשנה הראשונה בה התחילו בארה"ב לייצר את המקרר ולטענתם שהמקרר הראשון מסוג זה יוצר על ידי Amana לפני 10 שנים.

טענה זו, של חברת קריסטל נראית לנו מקוממת ובלתי סבירה בעליל.
• האם הקונה הסביר של מכשיר חשמלי כה יקר צריך לבדוק מתי מכשיר זה יוצר לראשונה?
• האם מקרר שנרכש לפני שש שנים הוא מיושן והיבואן איננו חייב באחזקת חלפים?

המצב כרגע שאיננו יכולים להשתמש במדף הבקבוקים, ומדף הזכוכית, המשמעות היא שהמקרר הפך להיות חלל אחסון גדול ללא מדפים.

ומה יהיה עוד שנה כאשר עוד חלק ישבר או יתקלקל?

ב. עלות בלתי סבירה של חלפים ושרות

שילמנו עד כה עבור תיקונים וחלפים מעל 1,000 ש"ח (כ- 17% מעלות המקרר). עבור אטם הגומי נדרשנו לשלם 600 ש"ח ועבור זימון טכנאי 230 ש"ח, איננו יודעים מה עלותם של חלקי הפלסטיק השבורים (שכאמור חלקם איננו במלאי). יוצא שתוך שש שנים אנו נאלצים לשלם עבור חלפים ותיקונים למעלה משליש מעלות המקרר!





בצר לנו אנו פונים אלייך ומבקשים את התערבותך המיידית בסיוע לקבל מחברת קריסטל אחד מהשניים:
1. את כל החלקים הנדרשים.
2. מקרר אחר שווה ערך למקרר שבבעלותנו.




בכבוד רב


חגית ואודי סדן

כספי סוג הנזק :
החלפת המקרר פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה